Grupa BPS wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy
25-01-2021
Wielu z nas co roku wspiera inicjatywę Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Obecnie ze względu na wyjątkowe okoliczności oraz potrzebę zachowywania dystansu społecznego, większość miejsc spotkań publicznych jest zamknięta – a to właśnie tam zawsze można było spotkać kwestujących wolontariuszy z puszkami. To utrudnia finansowe wsparcie inicjatywy.
– Postanowiliśmy jako Grupa BPS stworzyć eSkarbonkę Grupa BPS dla WOŚP, aby ułatwić wszystkim chętnym wsparcie tegorocznego Finału. Wierzymy, że działanie razem ma znacznie większą moc niż w pojedynkę, dlatego zachęcamy naszych Pracowników i Klientów do przyłączenia się do zbiórki na ten szczytny cel! Dzielmy się linkiem do puszki z rodziną, przyjaciółmi i znajomymi. Pamiętajmy, że jeden dobry czyn może spowodować wiele kolejnych. – mówi Jarosław Wiśniewski Prezes Zarządu Banku Spółdzielczego w Olecku.
Jak dorzucić się do eSkarbonki?
To bardzo proste! Wystarczy kliknąć w link do eSkarbonki Grupy BPS https://eskarbonka.wosp.org.pl/d7ffxg, a następnie wskazać kwotę, jaką chcemy wesprzeć WOŚP. Wpłat można dokonywać za pośrednictwem systemu szybkich płatności PayU (przelew bankowy/BLIK, karta).
Wszystkie wpłacone datki trafią bezpośrednio na ogólny rachunek eSkarbonki WOŚP, ale na https://eskarbonka.wosp.org.pl/d7ffxg widać jaka kwota znajduje się w naszej wirtualnej puszce.
Wpłat można dokonywać do poniedziałku 1 lutego 2021 r., do północy!
Ideą 29. Finału WOŚP odbywającego się pod hasłem „Finał z Głową” jest zbiórka pieniędzy na zakup sprzętu dla dziecięcych oddziałów laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy. Pomagajmy!
Komunikat dotyczący bezpieczeństwa
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer: