Stosowane stawki oprocentowania środków na rachunkach bankowych, kredytów i pożyczek - ZOBACZ
Stosowane stawki prowizji i wysokość pobieranych opłat dla Klientów indywidualnych i Klientów instytucjonalnych - ZOBACZ
Terminy kapitalizacji odsetek dla Klientów indywidualnych i Klientów instytucjonalnych są opisane w Regulaminach produktowych dostępnych w placówkach Banku - ADRESY PLACÓWEK
Bilans z opinią biegłego rewidenta za ostatni okres podlegający badaniu - ZOBACZ
Skład Zarządu i Rady Nadzorczej Banku oraz osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Banku - ZOBACZ
Bank Spółdzielczy w Olecku:
jest zrzeszony w GRUPIE BPS,
działa na terenie województwa warmińsko-mazurskiego, powiatów suwalskiego oraz augustowskiego i na terenie miasta Suwałki.
Komunikat dotyczący bezpieczeństwa
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer: