Komunikat - realizacja zleceń w ostatnich dniach 2023 roku
22-12-2023
K O M U N I K A T
W związku ze zbliżającym się końcem roku przekazujemy komunikat dotyczący realizacji zleceń w ostatnich dniach 2023 roku.
29 grudnia 2023 r. (piątek) – ostatni dzień operacyjny w 2023 r.
Placówki Banku są otwarte dla Klientów do godz. 1200
Wpłaty kasowe i przelewy do innych banków złożone w placówkach Banku w dniu 29 grudnia 2023r:
a) do godz. 1200 będą zrealizowane z datą złożenia;
b) po godz. 1200 będą zrealizowane z datą 2 stycznia 2024r (wtorek).
Przelewy wysłane przez Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm w dniu 29 grudnia 2023r:
a) do godz. 1200 będą zrealizowane z datą złożenia.
b) po godz. 1200 zostaną zrealizowane z datą 2 stycznia 2024r (wtorek).
Rozliczenia SORBNET w dniu 29 grudnia 2023r:
a) złożone w BS Olecko do godz. 1200 będą zrealizowane z datą złożenia;
b) przychodzące do BS Olecko do godz. 1200 będą zrealizowane z datą złożenia;
Rozliczenia przekazów zagranicznych
a) przekazy wychodzące realizowane będą jak do godziny 1200
b) przekazy przychodzące realizowane będą do godziny 1200
4. Płatności natychmiastowe Expres ELIXIR nie będą dostępne dla klientów BS od godziny 17:00 dnia 31-12-2023 do godziny 24:00 dnia 01.01.2024r
5. Płatności na telefon BLIK ze względu na niedostępność usługi Express Elixir, nie będą realizowane od godziny 17:00 dnia 31 grudnia 2023r., (niedziela) do godziny 24:00 w dniu 1 stycznia 2024.
Autodealing obsługa transakcji FX, Order FX odbywać się będzie do godziny 1200
Komunikat dotyczący bezpieczeństwa
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer: