Wyniki Konkursu „Najlepszy Bank Spółdzielczy zrzeszony z Bankiem Polskiej Spółdzielczości"
05-12-2019
Podczas Zgromadzenia Prezesów Banków Spółdzielczych zrzeszonych z Bankiem BPS, które odbyło się 4 grudnia 2019 r., ogłoszono wyniki Konkursu „Najlepszy Bank Spółdzielczy zrzeszony z Bankiem Polskiej Spółdzielczości".
Zwycięzców wyłoniono w oparciu o zweryfikowane przez biegłych rewidentów dane sprawozdawcze Banków Spółdzielczych za 2018 rok. O pozycji Banku w ostatecznej klasyfikacji decydowała suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria, a wygraną zapewniła najmniejsza liczba punktów.
Wyróżnienia przyznano 11 najlepszym Bankom w Zrzeszeniu tj. tym z najmniejszą liczbą punktów. Bank Spółdzielczy, który uzyskał najmniejszą liczbę punktów, został zwycięzcą Konkursu i otrzymał tytuł „Super Lidera Zrzeszenia”.
W Konkursie „Najlepszy Bank Spółdzielczy zrzeszony z Bankiem BPS”:
Tytuł Super Lider Zrzeszenia otrzymał:
Bank Spółdzielczy w Końskowoli z liczbą punktów 617
Tytuł Lider Zrzeszenia otrzymały:
Bank Spółdzielczy w Kłobucku - 706 pkt
Bank Spółdzielczy w Tomaszowie Lubelskim - 732 pkt
Bank Spółdzielczy w Izbicy - 893 pkt
Wyróżnienie otrzymały:
Bank Spółdzielczy w Narolu - 987 pkt
Bank Spółdzielczy w Trzebieszowie - 1 054 pkt
Bank Spółdzielczy w Olecku - 1 119 pkt
Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej - 1 302 pkt
Bank Spółdzielczy w Bargłowie Kościelnym - 1 399 pkt
Bank Spółdzielczy w Łukowie - 1 399 pkt
Bank Spółdzielczy w Kolnie - 1 507 pkt
Gratulujemy!
Źródło: Intranet Banku BPS S.A.
Komunikat dotyczący bezpieczeństwa
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer: