Skip to main content
  • Aktualności

Aktualności

05-04-2022
Szanowni Państwo, 11 kwietnia 2022r ulegają zmianie godziny graniczne Banku Spółdzielczego w Olecku. Godziny graniczne od 2022-04-11
04-04-2022
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 4 kwietnia 2022r ulega zmianie Taryfy prowizji i opłat bankowych Banku Spółdzielczego w Olecku Operacje kasowe. Taryfy prowizji i opłat
21-03-2022
Szanowni Państwo! Informujemy, że w dniu 23 marca br. (noc z wtorku na środę) w godz. 00:00-06:00 nastąpi przerwa techniczna. W tym czasie nie będą Państwo mieli dostępu do Internet Bankingu i Apl...
10-03-2022
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego ostrzega
08-03-2022
Szanowni Państwo! Informujemy, że  w nocy z 9 na 10 marca br. (środa/czwartek) między godziną 01:00 a 5:00 rano wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking  i Aplikacji mobiln...
03-03-2022
Ograniczenia w płatnościach do / z Rosji i Białorusi W związku ze zmieniającymi się dynamicznie sankcjami nakładanymi na Rosję i na Białoruś informujemy, że nasz bank nie gwarantuje przeprowadzeni...
03-03-2022
Wojna, która toczy się u naszych ukraińskich sąsiadów, wywołuje w nas chęć niesienia pomocy. Prawie każdy z nas zna kogoś z Ukrainy. Dlatego w tym szczególnym czasie nie chcemy pozostawać obojętni....
01-03-2022
W związku z działaniami wojennymi na Ukrainie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Dbaj o bezpieczeństwo swoich pieniędzy Zapewniamy, że pieniądze, które są na kontach w naszym ba...
28-02-2022
zanowni Państwo! Informujemy, że w nocy z 2 na 3 marca br. (wtorek/środa) między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z aktualizacją oprogramowania....

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:

Olecko, godz. 8:00-16:00, tel. 87 520 44 57,

Gołdap, godz. 8:00-15:30, tel. 87 615 41 01,

Kowale Oleckie, godz. 7:30-15:00, tel. 87 523 82 15,

Świętajno, godz. 7:30-15:00, tel. 87 521 54 16;

Ełk, godz. 8:00-15:30, tel. 87 610 71 62,

Suwałki, godz. 8:00-15:30, tel. 572 776 819,

Wieliczki, godz. 7:30 - 15:00, tel. 87 521 42 23;

Dubeninki, godz. 7:30-15:00, tel. 87 615 81 27

Więcej