Uwaga! Jeśli usunąłeś aplikację z urządzenia i instalujesz ją ponownie, bądź np. zmieniłeś telefon i dodajesz ją na nowym telefonie, a na starym usuwasz - oraz gdy w obu przypadkach masz autoryzację aplikacją mobilną, to w momencie usunięcia aplikacji musisz zgłosić się osobiście do Banku by ponownie ustanowić autoryzację. Ze względów bezpieczeństwa nie wykonasz żadnych operacji lub czynności w bankowości internetowej wymagających autoryzacji. Dopiero pracownik Banku po weryfikacji może ustawić wybraną formę autoryzacji (aplikacją bądź SMS).
Jak zainstalować aplikację BS Olecko ?
Natywna aplikacja BS w Olecku, instalowana na telefonie klienta, jest rozszerzeniem systemów bankowości internetowej Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm, będąc ich integralną częścią. Aplikacja posiada intuicyjny interfejs zgodny z standardem Google dla systemu Android. Dzięki temu klienci wykorzystując dotychczasowe swoje doświadczenie, widząc elementy znane z innych aplikacji, nie muszą uczyć się obsługi "od nowa" i mogą korzystać z niej bez obaw. Aplikacja stworzono na specjalnie dla klientów systemu bankowości internetowej zachowuje nowoczesny i przyjazny wygląd.
Komunikat dotyczący bezpieczeństwa
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:
Olecko, godz. 8:00-16:00, tel. 87 520 44 57,
Gołdap, godz. 8:00-15:30, tel. 87 615 41 01, Kowale Oleckie, godz. 7:30-15:00, tel. 87 523 82 15, Świętajno, godz. 7:30-15:00, tel. 87 521 54 16; |
Ełk, godz. 8:00-15:30, tel. 87 610 71 62,
Suwałki, godz. 8:00-15:30, tel. 572 776 819, Wieliczki, godz. 7:30 - 15:00, tel. 87 521 42 23; Dubeninki, godz. 7:30-15:00, tel. 87 615 81 27 |
ul. Cicha 2
19-400 Olecko
tel/fax. 87 520 25 10
e-mail:
SALA OBSŁUGI KLIENTA
tel. 87 520 44 57
KREDYTY
tel. 87 520 44 51
Bank czynny:
poniedziałek – piątek
od 8:00 do 16:00
ul. Plac Zwycięstwa 6
19-500 Gołdap
tel. 87 615 41 01
DYREKTOR ODDZIAŁU
tel. 87 615 41 00
SALA OBSŁUGI KLIENTA
tel. 87 615 41 01
KREDYTY
tel. 87 615 40 99
Bank czynny:
poniedziałek – piątek
od 8:00 do 15:30
BANKOMAT
ul. Kościuszki 17
19-420 Kowale Oleckie
tel. 87 523 82 15
DYREKTOR ODDZIAŁU
tel. 87 523 82 22
Bank czynny:
poniedziałek – piątek
od 7:30 do 15:00
BANKOMAT
ul. Osiedlowa 10
19-504 Dubeninki
tel. 87 615 81 27
tel. 87 615 85 15
Bank czynny:
poniedziałek - piątek
od 7:30 do 15:00
19-411 Świętajno 10
tel. 87 521 54 16
DYREKTOR ODDZIAŁU
tel. 87 521 51 00
Bank czynny:
poniedziałek - piątek
od 7:30 do 15:00
BANKOMAT
ul. Lipowa 39
19-404 Wieliczki
tel. 87 521 42 23
Bank czynny:
poniedziałek - piątek
od 7:30 do 15:00
ul. Wojska Polskiego 71/U-1b
19-300 Ełk
tel. 87 610 71 62
Bank czynny:
poniedziałek - piątek
od 8:00 do 15:30
BANKOMAT
ul. Muzyczna 10 lok.20
16-400 Suwałki
kom. 572 776 819
Bank czynny:
poniedziałek - piątek
od 8:00 do 15:30