Uwaga! Jeśli usunąłeś aplikację z urządzenia i instalujesz ją ponownie, bądź np. zmieniłeś telefon i dodajesz ją na nowym telefonie, a na starym usuwasz - oraz gdy w obu przypadkach masz autoryzację aplikacją mobilną, to w momencie usunięcia aplikacji musisz zgłosić się osobiście do Banku by ponownie ustanowić autoryzację. Ze względów bezpieczeństwa nie wykonasz żadnych operacji lub czynności w bankowości internetowej wymagających autoryzacji. Dopiero pracownik Banku po weryfikacji może ustawić wybraną formę autoryzacji (aplikacją bądź SMS).
Jak zainstalować aplikację BS Olecko ?
Natywna aplikacja BS w Olecku, instalowana na telefonie klienta, jest rozszerzeniem systemów bankowości internetowej Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm, będąc ich integralną częścią. Aplikacja posiada intuicyjny interfejs zgodny z standardem Google dla systemu Android. Dzięki temu klienci wykorzystując dotychczasowe swoje doświadczenie, widząc elementy znane z innych aplikacji, nie muszą uczyć się obsługi "od nowa" i mogą korzystać z niej bez obaw. Aplikacja stworzono na specjalnie dla klientów systemu bankowości internetowej zachowuje nowoczesny i przyjazny wygląd.
1. Wejdź do sklepu Google Play i pobierz aplikację BS w Olecku.
2. Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji.
3. Zaloguj się do bankowości internetowej Internet Banking, wejdź w zakładkę Ustawienia → Kanały dostępu i rządzenia i dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie.
4. Ustal e-PIN do aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami.
Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat "Proces aktywacji zakończył się pomyślnie".
Komunikat dotyczący bezpieczeństwa
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:
Olecko, godz. 8:00-16:00, tel. 87 520 44 57,
Gołdap, godz. 8:00-15:30, tel. 87 615 41 01, Kowale Oleckie, godz. 7:30-15:00, tel. 87 523 82 15, Świętajno, godz. 7:30-15:00, tel. 87 521 54 16; |
Ełk, godz. 8:00-15:30, tel. 87 610 71 62,
Suwałki, godz. 8:00-15:30, tel. 572 776 819, Wieliczki, godz. 7:30 - 15:00, tel. 87 521 42 23; Dubeninki, godz. 7:30-15:00, tel. 87 615 81 27 |