Skip to main content
  • Aplikacja mobilna BS w Olecku

    Aplikacja mobilna BS w Olecku

    Uwaga! Jeśli usunąłeś aplikację z urządzenia i instalujesz ją ponownie, bądź np. zmieniłeś telefon i dodajesz ją na nowym telefonie, a na starym usuwasz - oraz gdy w obu przypadkach masz autoryzację aplikacją mobilną, to w momencie usunięcia aplikacji musisz zgłosić się osobiście do Banku by ponownie ustanowić autoryzację. Ze względów bezpieczeństwa nie wykonasz żadnych operacji lub czynności w bankowości internetowej wymagających autoryzacji. Dopiero pracownik Banku po weryfikacji może ustawić wybraną formę autoryzacji (aplikacją bądź SMS).

    Jak zainstalować aplikację BS Olecko ?

    Natywna aplikacja BS w Olecku, instalowana na telefonie klienta, jest rozszerzeniem systemów bankowości internetowej Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm, będąc ich integralną częścią. Aplikacja posiada intuicyjny interfejs zgodny z standardem Google dla systemu Android. Dzięki temu klienci wykorzystując dotychczasowe swoje doświadczenie, widząc elementy znane z innych aplikacji, nie muszą uczyć się obsługi "od nowa" i mogą korzystać z niej bez obaw. Aplikacja stworzono na specjalnie dla klientów systemu bankowości internetowej zachowuje nowoczesny i przyjazny wygląd.

     Olecko Nasz Bank logowanieOlecko Nasz Bank historia

    Przydatne informacje

    Jak zacząć instalację?

    1. Wejdź do sklepu Google Play i pobierz aplikację BS w Olecku.

    GooglePlayicoOlecko Nasz Bank pobierz app

    2. Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji.

    Screenshot 20190416 200552 Nasz BankScreenshot 20190416 201156 Nasz Bank

    3. Zaloguj się do bankowości internetowej Internet Banking, wejdź w zakładkę UstawieniaKanały dostępu i rządzenia i dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie.

    image017

    image013

    • podaj nazwę urządzenia
    • wpisz otrzymany kod z SMS
    • zeskanuj QR kod wyświetlony w bankowości internetowej

    4. Ustal e-PIN do aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami.

    Screenshot 20190416 202538 Nasz Bank

     

    Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat "Proces aktywacji zakończył się pomyślnie".

    Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

    UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

    Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

    • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
    • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
    • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
    • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

    PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

    NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

    NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

    NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

    PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

    Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:

    Olecko, godz. 8:00-16:00, tel. 87 520 44 57,

    Gołdap, godz. 8:00-15:30, tel. 87 615 41 01,

    Kowale Oleckie, godz. 7:30-15:00, tel. 87 523 82 15,

    Świętajno, godz. 7:30-15:00, tel. 87 521 54 16;

    Ełk, godz. 8:00-15:30, tel. 87 610 71 62,

    Suwałki, godz. 8:00-15:30, tel. 572 776 819,

    Wieliczki, godz. 7:30 - 15:00, tel. 87 521 42 23;

    Dubeninki, godz. 7:30-15:00, tel. 87 615 81 27

    Więcej