Szanowni Państwo. Z pewnością niejednokrotnie mogliście przekonać się, jak ważnym partnerem Wspólnoty Mieszkaniowej jest bank. Dlatego staramy się zapewnić Państwu pewność i bezpieczeństwo oraz możliwość rozwoju, poprzez szeroką ofertę usług finansowych oraz nowoczesne technologie i rozwiązania.
Rachunek bieżący zapewnia sprawne i bezpieczne rozliczenia z kontrahentami, ZUS czy Urzędem Skarbowym. Zapewniamy Państwu kompleksową i profesjonalną obsługę.
Nasz rachunek bieżący dla Wspólnot Mieszkaniowych to jeden z najlepszych tego typu rachunków na rynku.
Gwarantujemy szybkość i bezpieczeństwo transakcji.
Karta VISA Business Debetowa umożliwi dokonywanie transakcji bezgotówkowych na terenie Polski i zagranicą oraz dostęp do gotówki poprzez sieć bankomatów.
Zapewniamy stały dostęp do Rachunku poprzez internetowy serwis Internet Banking.
Polecenie zapłaty oraz zlecenie stałe pozwolą na sprawne rozliczenia z kontrahentami.
Ponadto posiadaczom RACHUNKU BIEŻĄCEGO proponujemy preferencyjne warunki przy korzystaniu z pozostałych produktów Banku.
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:
ul. Cicha 2 19-400 Olecko tel/fax. 87 520 25 10 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.