W trosce o wygodę naszych Klientów oraz dążąc do zapewnienia dostępu do stale rozszerzającej się oferty produktów i usług, Bank Spółdzielczy w Olecku wprowadza w swoich placówkach nowy system informatyczny. W ślad za tym zmieni się również System Bankowości Internetowej. Jesteśmy przekonani, że nowe rozwiązanie to jeszcze większa wygoda obsługi, oszczędność czasu i pieniędzy. To co niezmienne - to jak zawsze najwyższy poziom bezpieczeństwa.
Przy tej okazji pragniemy poinformować, że główne prace techniczne w tym zakresie będą prowadzone w dniach 2 - 4 października 2020r. W związku z tym wykonywanie operacji w obecnym systemie będzie możliwe do godziny 12.00 w dniu 2 października 2020r. (piątek).
Dotychczasowe systemy bankowości internetowej będą dostępne jeszcze przez okres 3 miesięcy - wyłącznie w celach archiwalnych tj. wgląd do historii operacji na rachunku.
W dniu 2 października 2020r. (piątek) wszystkie placówki Banku będą otwarte dla Klientów do godziny 12.00. Po godzinie 12.00 zostanie zapewniona obsługa w zakresie kart płatniczych, dlatego też zapraszamy do korzystania z bankomatów oraz do płatności bezgotówkowych w punktach usługowo-handlowych.
System Bankowości Internetowej w nowej odsłonie będzie dostępny pod dotychczasowym adresem od godz. 8.00 w dniu 5 października 2020r. (poniedziałek).
Mamy nadzieję, że pomimo powyższych niedogodności będą Państwo zadowoleni z wprowadzenia zmian.
W przypadku jakichkolwiek pytań i wątpliwości pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Zarząd Banku Spółdzielczego w Olecku
Komunikat dotyczący bezpieczeństwa
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer: