W pierwszych dniach października dokonaliśmy zmiany systemu operacyjnego Banku. Zmiana zakończyła się sukcesem. Część funkcjonalności wymaga od nas dodatkowych czynności związanych z konfiguracją usług, tak by działały płynnie i bez zakłóceń.
Mogą pojawić się chwilowe opóźnienia w realizacji Państwa dyspozycji. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość.
Nasz Zespół w sposób ciągły pracuje nad wyeliminowaniem zdarzeń, które mogą wpływać na jakość świadczonych usług. Zapewniamy, że w niedługim czasie system będzie pracował bez zakłóceń, Państwo zaś znajdą w nim nowe rozwiązania ułatwiające Waszą pracę, zwiększające wygodę obsługi, zapewniające oszczędność czasu i pieniędzy.
Prosimy o zgłaszanie wszelkich uwag dotyczących prawidłowości funkcjonowania systemu, a postaramy się niezwłocznie je poprawić.
Komunikat dotyczący bezpieczeństwa
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer: