Skip to main content
  • Aktualności

Aktualności

05-10-2021
Szanowni Państwo, Z przyjemnością informujemy, że udostępniliśmy kolejnej grupie klientów nową formę płatności mobilnej - BLIK. Juz teraz prócz klientów indywidualnych mogą z niej skorzystać roln...
01-10-2021
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 25 października 2021r ulega zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych. Zmiany mają charakter porządkowy oraz dotyczą nowych sta...
28-09-2021
Ostrzegamy przed fałszywymi wiadomościami SMS o treści: "Zostałeś skierowany do odbycia 10-dniowej kwarantanny". Link zawarty w wiadomości prowadzi do strony zawierającej złośliwe oprogramowanie, ...
08-09-2021
Z przyjemnością pragniemy poinformować Państwa, że Bank Spółdzielczy w Olecku, uczestnicząc w corocznej incjatywie Gazety Olsztyńskiej - Głosu Olecka, został sponsorem tegorocznego wydania planów l...
05-08-2021
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 10 sierpnia br., w związku z wykonywaniem frezowania nawierzchni zamknięta dla ruchu pojazdów będzie m.in. ulica Cicha w Olecku,przy której mieści si...
04-08-2021
Klienci Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS, korzystający z oferty kredytowej, mogą wziąć udział w loterii promocyjnej pod nazwą „Logiczne, że się opłaca”. Loteria obejmuje kredyty udziel...
02-08-2021
Szanowni Państwo! Informujemy, że: W nocy z 2 na 3 sierpnia br. (poniedziałek/wtorek) między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z aktualizacją oprogramo...
28-07-2021
Szanowni Państwo, Bank Spółdzielczy w Olecku wraz z partnerami jest częścią inicjatywy Gminy Olecko oraz Gminy Wieliczki, Kowale Oleckie i Świętajno polegającej na umożliwieniu korzystania przez...
28-07-2021
Szanowni Państwo, Z przyjemnością informujemy, że udostępniliśmy Państwu nową formę płatności mobilnej - BLIK. Usługa BLIK jest dostępna wyłącznie dla posiadaczy aplikacji mobilnej BS w Olecku. ...
26-07-2021
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 26 lipca 2021r ulega zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów indywidualnych. Taryfy prowizji i opłat

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:

Olecko, godz. 8:00-16:00, tel. 87 520 44 57,

Gołdap, godz. 8:00-15:30, tel. 87 615 41 01,

Kowale Oleckie, godz. 7:30-15:00, tel. 87 523 82 15,

Świętajno, godz. 7:30-15:00, tel. 87 521 54 16;

Ełk, godz. 8:00-15:30, tel. 87 610 71 62,

Suwałki, godz. 8:00-15:30, tel. 572 776 819,

Wieliczki, godz. 7:30 - 15:00, tel. 87 521 42 23;

Dubeninki, godz. 7:30-15:00, tel. 87 615 81 27

Więcej