Skip to main content
  • Aktualności

Aktualności

26-02-2021
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 26 lutego 2021r ulega zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych. Taryfy prowizji i opłat
09-02-2021
Szanowni Państwo! Informujemy, że w nocy z 10 na 11 lutego br. (środa/czwartek) między godziną 1:00 a 5:00 rano wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z aktualizacją oprogramowa...
02-02-2021
Szanowni Państwo, Z przyjemnością informujemy o udostępnieniu dla klientów naszej bankowości internetowej usługi mojeID. mojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą danych z bankow...
02-02-2021
Od 1 lutego 2021 r. w Internet Bankingu dostępne będą nowe wnioski o wypłatę świadczenia 500 plus. Przypominamy, że zmianie ulegają zasady składania wniosków. Do tej pory rodzice, którzy już pobi...
29-01-2021
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 29 stycznia 2021r ulegają zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych oraz Taryfa prowizji i opłat dla klientów indywidualnych. T...
25-01-2021
Wielu z nas co roku wspiera inicjatywę Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Obecnie ze względu na wyjątkowe okoliczności oraz potrzebę zachowywania dystansu społecznego, większość miejsc spotkań ...
20-01-2021
Mikro, małe lub średnie firmy, które są klientami Banku Spółdzielczego w Olecku mogą składać wnioski w INTERNET BANKINGU oraz INTERNET BANKINGU dla FIRM o subwencję w ramach programu Tarcza Fin...
31-12-2020
Uprzejmie informujemy, że Polski Fundusz Rozwoju wydłużył termin przedstawienia przez Przedsiębiorców, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej PFR dokumentów potwierdza...
15-12-2020
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 16 grudnia 2020r ulegają zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych oraz Taryfa kasowa Banku Spółdzielczego w Olecku. Taryfy pro...

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:

Olecko, godz. 8:00-16:00, tel. 87 520 44 57,

Gołdap, godz. 8:00-15:30, tel. 87 615 41 01,

Kowale Oleckie, godz. 7:30-15:00, tel. 87 523 82 15,

Świętajno, godz. 7:30-15:00, tel. 87 521 54 16;

Ełk, godz. 8:00-15:30, tel. 87 610 71 62,

Suwałki, godz. 8:00-15:30, tel. 572 776 819,

Wieliczki, godz. 7:30 - 15:00, tel. 87 521 42 23;

Dubeninki, godz. 7:30-15:00, tel. 87 615 81 27

Więcej